Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Educação em Análise
Start
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Contact
Declaração de Privacidade
Submissions
Diretrizes para Autores
Diretrizes para Dossiê temático
Template
Processo de avaliação dos artigos
Pareceristas ad hoc
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Announcements
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 1 No. 1 (2016)
Vol. 1 No. 1 (2016)
Published:
2016-02-24
Artigos
Tell stories is not a game
Sueli Bortolin, Janaina Melo
3-20
PDF (Português (Brasil))
Reading practices in different school environments
Andressa Garcia Castilho, Adriana Pastorello Buim Arena
21-44
PDF (Português (Brasil))
Knowledge and methodologies for arts teaching: historical moments on the law 5692/71 and curriculum guidelines of the state of Paraná/2009
Maria José Dozza Subtil
45-66
PDF (Português (Brasil))
An anthropologist on education
Amurabi Oliveira
91-110
PDF (Português (Brasil))
The school in the students view of young and adults education
João Davi Avelar Pires, Regina Célia Alegro
111-132
PDF (Português (Brasil))
"Philosophy teacher training for high school" - an analysis from data of reality supplied by teachers from Paraná
Leoni Maria Padilha Henning
133-162
PDF (Português (Brasil))
Indiscipline or violence? marks at school
Maria de Fátima Marques, Carlos Alberto Mororó Silva
163-187
PDF (Português (Brasil))
Apresentação
Rovilson José da Silva
1-2
PDF (Português (Brasil))
Educação em Análise, Londrina, v. 1, n. 1, jan./jun. 2016.
PDF (Português (Brasil))
Language
English
Português (Brasil)
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission
Make a Submission
Evaluators
Keywords
Developed By
Open Journal Systems
Indexers and Promoters
Preservada em: