Vol. 20 No. 39 (2025): Entre vozes que gritam e a floresta que se levanta: ensino e formação na Amazônia

					View Vol. 20 No. 39 (2025): Entre vozes que gritam e a floresta que se levanta: ensino e formação na Amazônia

Fluxo contínuo.

Published: 2025-07-07

Apresentação

  • Between Voices that Cry Out and the Forest that Rises: Teaching, Language, and Education in the Amazon

    Marcos André Dantas da Cunha, Márcia Cristina Greco Ohuschi , Robert Leandro Silva Freitas, Frederico Garcia Fernandes, Dircel Aparecida Kailer
    1-8
    DOI: https://doi.org/10.5433/boitata.2025v20.e54229

Dossiê

Seção Livre

  • The Trajectory of the Supervised Internship: a Look at the Didactic Intervention in Portuguese Language Teaching

    Ana Vitoria Dias Lima, Ana Cleide Vieira Gomes Guimbal de Aquino
    1-9
    DOI: https://doi.org/10.5433/boitata.2025v20.e52840
  • Literacy project: redefining reading and writing practices in 9th grade

    Yara Suelen Dantas da Silva, Tatiane Castro dos Santos
    1-17
    DOI: https://doi.org/10.5433/boitata.2025v20.e53029
  • Subject pronoun + verb in the gerund in Instagram posts

    Raquel Rosa Araujo de Medeiros, Antonia Fernanda de Souza Nogueira
    1-15
    DOI: https://doi.org/10.5433/boitata.2025v20.e52877