, Universidade Federal Rural de Pernambuco, Brazil
-
História & Ensino Vol. 28 No. 1 (2022) - Apresentação
Problemizing assessment in history teaching:
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
História & Ensino Vol. 6 (2000) - Artigos
Cruzada de educadoras católicas: a marcha das mulheres contra o laicismo nos anos 30
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
História & Ensino Vol. 22 No. 1 (2016) - Artigos
A historigraphical silence: the regional textbook and academic research
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
História & Ensino Vol. 26 No. 2 (2020) - Artigos
Between teachers and dungeon masters: Rpg and teaching experiences in history teaching
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
História & Ensino Vol. 26 No. 2 (2020) - Artigos
The research on games as a didactic tool in the field of history teaching in Brazil: the state of art
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
História & Ensino Vol. 27 No. 1 (2021) - Artigos
If everything is History, why do we continue to study Pre-history at school? The concepts of History and Pre- history in contemporary school books
Abstract PDF (Português (Brasil))