Global marketing and globalization miths

Authors

  • Renato Rodrigues Martins Universidade Estadual de Londrina

DOI:

https://doi.org/10.5433/1984-7939.2012v8n12p207

Keywords:

Resenhas. Comunicação Mercadológica. Publicidade. Globalização.

Abstract

Global marketing and advertising: understanding cultural paradoxes, de Marieke de Mooij, 3rd ed. Thousand Oaks, CA. Sage Publications, 2010, 322p.

Author Biography

Renato Rodrigues Martins, Universidade Estadual de Londrina

Professor de graduação e pós-graduação da Universidade Estadual de Londrina (UEL). Pesquisador e líder do grupo de pesquisa em Comunicação Mercadológica Transcultural, cadastrado no CNPq.

Published

2012-05-15

How to Cite

Martins, R. R. (2012). Global marketing and globalization miths. Discursos Fotograficos, 8(12), 207–213. https://doi.org/10.5433/1984-7939.2012v8n12p207

Issue

Section

Resenhas