Global marketing and globalization miths

Authors

  • Renato Rodrigues Martins Universidade Estadual de Londrina

DOI:

https://doi.org/10.5433/1984-7939.2012v8n12p207

Keywords:

Resenhas. Comunicação Mercadológica. Publicidade. Globalização.

Abstract

Global marketing and advertising: understanding cultural paradoxes, de Marieke de Mooij, 3rd ed. Thousand Oaks, CA. Sage Publications, 2010, 322p.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Renato Rodrigues Martins, Universidade Estadual de Londrina

Professor de graduação e pós-graduação da Universidade Estadual de Londrina (UEL). Pesquisador e líder do grupo de pesquisa em Comunicação Mercadológica Transcultural, cadastrado no CNPq.

Published

2012-05-15

How to Cite

Martins, R. R. (2012). Global marketing and globalization miths. Discursos Fotograficos, 8(12), 207–213. https://doi.org/10.5433/1984-7939.2012v8n12p207

Issue

Section

Resenhas